•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

تقدير از پرسنل شركت خدمات شاغل در استان سمنان (كد 2214)

به گزارش روابط عمومی ؛ منصوری در این سفر که رحیمی عضو هیات مدیره و لطفی بازرس هیات مدیره وی را همراهی نمودند با برگزاری جلسه ای پای صحبتهای نیروهای شرکتی استان نشسته و با ایشان در فضایی آکنده از مهر و صمیمیت به گفتگو نشست.

مدیر عامل شرکت خدمات طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در استان سمنان فرصت خدمت به نیروهای خدوم بانک در کسوت شرکت خدمات را از برکات سالهای آخر کاری خویش دانسته که همواره به آن افتخار خواهند نمود. ایشان در ادامه با برشمردن اهمیت فعالیت یکایک همکاران شرکتی فارغ از هر سمتی در هر جای بانک وجود آنها را برای بانک مغتنم شمرده و تلاش در جهت رفع نیازمندی های همکاران را از اولویتهای همیشگی خویش اعلام نمودند.

در ادامه این جلسه رحیمی عضو هیات مدیره شرکت نیز طی سخنانی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در دو ساله اخیر خاصه در حوزه منابع انسانی ،ارائه تسهیلات کم بهره در قالب ضروری ، انعقاد بهتر قرارداد بیمه تکمیلی و .. نیروهای شرکت خدمات را از گنجینه های ارزشمند بانک برشمرده که صیانت از حقوق مادی و معنوی آنها از راهبردهای مهم شرکت در دوره مدیریت جدید می باشد.
در ابتدای این نشست احمدی ، مدیریت شعب استان ، ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان این روز استان گزارشی مبسوط از نحوه ارائه خدمت نیروهای شرکت خدمات در استان را ارائه و با ابراز رضایتمندی از فعالیت آنها گوشه ای از دغدغه ها و مشکلات و همچنین درخواستهای ایشان را مطرح نمودند.
قدرشناسی از ارزش آفرینی تعدادی از همکاران شرکت و همچنین سه تن از پرسنل رسمی مرتبط با فعالیت این عزیزان پایان بخش این نشست صمیمانه بود.

بهره اي از كلام وحي

وَسَخَّرَ لَكُمُ اللَّيْلَ وَالْنَّهَارَ وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالْنُّجُومُ مُسَخَّرَاتٌ بِأَمْرِهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ
"سوره النحل, آيه 12"
و شب و روز و خورشيد و ماه را براى شما رام گردانيد و ستارگان به فرمان او مسخر شده ‏اند مسلما در اين [امور] براى مردمى كه تعقل مى‏ كنند نشانه‏ هاست 

امروز با حافظ

رسيد مژده که ايام غم نخواهد ماند
چنان نماند چنين نيز هم نخواهد ماند
من ار چه در نظر يار خاکسار شدم
رقيب نيز چنين محترم نخواهد ماند

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (13).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home شركت خدمات تجارت تقدير از پرسنل شركت خدمات شاغل در استان سمنان (كد 2214)