• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

ساعتی ٢٠ هزار تومان، جریمه ورود به طرح ترافیک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام این‌که تاکنون جریمه‌های ورود به محدوده زوج و فرد ارشادی بود، گفت:  از اول دی‌ماه ورود به محدوده زوج و فرد ۲۰‌هزارتومان جریمه دارد.

تیمور حسینی، دیروز تأیید کرد که هیچ راننده‌ای تاکنون به دلیل ورود غیرقانونی به محدوده زوج و فرد توسط دوربین‌ها جریمه نشده است. او گفت: از ۲۲ فروردین‌ماه امسال دوربین‌های ثبت تخلف درمحدوده زوج و فرد فعال شده بود، اما به دلایل مختلف ازجمله نیاز به اطلاع‌رسانی ویژه همه استفاده‌کنندگان از وسایل نقلیه و تعیین سقف جریمه ورود به محدود زوج و فرد، اعمال جریمه برای خودروهای متخلفی که بنا به هر دلیلی وارد این محدوده می‌شوند، صورت نمی‌‌گرفت اما با انجام زیرساخت‌های مختلف از اول دی‌ماه امسال دوربین‌های ثبت تخلف برای خودروهایی که فاقد مجوزهای لازم برای ورود به محدوده طرح هستند، جریمه ۲۰‌هزارتومانی را لحاظ خواهد کرد.
حسینی ادامه داد: این قبوض به صورت پیامک یا به صورت تسلیمی به رانندگان پرداخت شده بود و بیشتر جنبه اطلاع‌رسانی داشت. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰‌هزار ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد انجام می‌شود و انتظار می‌رود عدد ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد از اول دی‌ماه با توجه به درنظر گرفتن جریمه ریالی کاهش پیدا کند. وی گفت: هیچ نوع فعالیتی نمی‌تواند مجوز برای تردد در محدوده‌های مختلف ترافیکی را شامل شود تنها مجوز ورود به محدوده زوج و فرد درهمه روزها درحال حاضرداشتن مجوز طرح ترافیک است.
حسینی افزود: نزدیک به ۵۰‌درصد ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج و فرد بنا بر آماری که همکاران بنده اعلام کردند، از ۱۰ معبر اصلی اتفاق می‌افتد. او با اعلام این‌که معابر بزرگراهی در بزرگراه شهید فیاض، همت، امام علی و سبلان جزو محدوده‌های پرتخلف برای ورود به محدوده زوج و فرد هستند، خاطرنشان کرد: سعی داریم در این نقاط کار بیشتر و فیلترهای کنترلی قوی‌تری را اعمال کنیم.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام این‌که طرح زوج و فرد ۲ منظوره است، گفت: این ممنوعیت تردد هم برای کنترل ترافیک اعمال می‌شود و هم سعی داریم با ممنوع‌کردن تردد خودروها در کاهش آلودگی هوا نیز سهمی داشته باشیم. حسینی گفت: از آنجایی که تا چند وقت دیگر ثبت‌نام برای طرح ترافیک ‌سال ۹۵ اعمال می‌شود و شهرداری و پلیس راهور برای کنترل محدوده طرح و همچنین کاهش میزان آلایندگی برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد، اما از همین‌جا اعلام می‌کنم تا جایی که بنده اطلاع دارم، کیفیت صدور مجوز ورود به طرح ترافیک در‌ سال ۹۵ نسبت به‌ سال ۹۴ هیچ تغییری نکرده و با همین کیفیت به متقاضیان ارایه خواهد شد.
او در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی کنترل مبادی پرتخلف برای ورود به محدوده زوج و فرد بیان کرد: دوربین‌ها قابلیت ثبت تخلف ورود به محدوده زوج و فرد را دارند. نیازی به هیچ سازوکار ویژه و یا استفاده از نیروی فیزیکی و افزایش توان فیزیکی در این معابر نیست. فقط رانندگان مطلع باشند از ابتدای دی‌ماه دوربین‌های ثبت تخلف به ازای هر ساعت ورود در محدوده زوج و فرد جریمه ۲۰‌هزارتومانی را برای خودروهای متخلف اعمال می‌کنند.

منبع: سايت خبري تابناك

بهره اي از كلام وحي

از تاريكي بسوي نور

هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ عَلَى عَبْدِهِ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لِيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَإِنَّ اللَّهَ بِكُمْ لَرَؤُوفٌ رَّحِيمٌ
"سوره الحديد, آيه 9"
او همان كسى است كه بر بنده خود آيات روشنى فرو مي ‏فرستد تا شما را از تاريكيها به سوى نور بيرون كشاند و در حقيقت ‏خدا [نسبت] به شما سخت رئوف و مهربان است.

امروز با حافظ

بیا تاگل‌برافشانیم ومی درساغر اندازیم
فلک‌راسقف‌بشکافیمو طرحی‌نودراندازیم
اگرغم‌لشکر انگیزد که‌خون عاشقان ریزد
من و ساقی بهم تازیم وبنیادش براندازیم

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (27).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home ليست همه مطالب سايت مجله خبري ساعتی ٢٠ هزار تومان، جریمه ورود به طرح ترافیک