•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

تقدير از پرسنل شركت خدمات شاغل در استان قزوين (كد 2212)

به گزارش روابط عمومی؛ در این دیدار که با حضور معاونین اجرایی و اداری ، مسئول حوزه حراست، بازرس منطقه و کلیه همکاران خدوم شرکت خدمات شاغل در استان قزوین انجام شد، محمود منصوری مدیرعامل شرکت خدمات گزارشی از وضعیت موجود شرکت ارائه نمود و اذعان داشت: تمام تلاش مدیران و پرسنل شرکت خدمات تجارت در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان و همکاران بوده و در مسیر تحقق اهداف بانک از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نمود. منصوری با اشاره به سوابق خود در بانک تجارت این بخش از دوران خدمت را به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات تجارت موهبتی دانست تا در کنار این قشر زحمت کش بانک باشد. ایشان با اشاره به اقدامات انجام پذیرفته در جهت بهبود وضعیت همکاران شرکت خدمات این اقدامات را متفاوت اما ناکافی دانسته و اعلام نمود: پرسنل این شرکت جزو پرتلاش ترین و موثرترین همکاران در بدنه بانک هستند و بدون کوچکترین چشم داشتی در حال انجام وظیفه می باشند. مدیرعامل شرکت خدمات در مورد بحث امنیت شغلی پرسنل اطمینان داد: عملکرد چشمگیر همکاران باعث شده همه سطوح بانک اهمیت حضور این پرسنل را درک و هیچ خطری امنیت شغلی شما را تهدید نکند زیرا حضورتان در حال حاضر استراتژیک می باشد و اصلا بحث رسمی و شرکتی از پایه صحیح نیست و مثالهایی از جایگاه ویژه این همکاران مطرح نمود.

وی از پرسنل شرکت خدمات خواست با رعایت ضوابط و هماهنگی با مسئول ارشد خود ضمن توجه به منشور این شرکت و انجام صحیح وظایف محوله، همه امور بانک از جمله بازاریابی را به طور صحیح فراگرفته تا بتوانند بیشتر از گذشته دین خود را به بانک تجارت ادا نمایند.
محمد حسین امرائی عضو هیات مدیره شرکت خدمات تجارت هم در سخنانی تاریخچه و رسالت تشکیل شرکت خدمات را بیان و به عنوان باسابقه ترین فرد در این مجموعه، پرسنل شرکت خدمات را بخشی جداناپذیر از بانک دانست.
در ابتدای این جلسه حمید رضا کاظمی مدیر شعب استان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور منصوری و امرائی در استان قزوین، شرایط فعلی منطقه را تشریح و رضایتمندی خود از پرسنل عزیز شرکت خدمات را اعلام نمود و گفت: با قدرت عرض میکنم؛ در عمل بسیاری از همکاران شرکتی حاضر در جلسه بعضا حتی بیشتر از برخی از پرسنل رسمی نسبت به بچ سینه آرم بانک که بر قلب خود نشانده اند عرق دارند و چه در ستاد و چه در شعبی که حضور پیدا میکنم این مساله مشهود است. ایشان حضور پرسنل شرکتی استان قزوین بعنوان نفر 18 کشوری و نفرات دارای رتبه اول و سوم منطقه در لیگ همراه بانک را یکی از دلایل روشن این صحبت خود دانسته که باید بطور ویژه مد نظر قرار گیرد و این تلاش خالصانه سرلوحه همگان حتی همکاران رسمی باشد. وی از مدیرعامل شرکت خدمات درخواست نمود اصلاح در چارت منطقه و امکان تغییر سمت همکاران شرکتی ساعی را در سطوح بالاتر پیگیری نماید. در ادامه نشست نماینده تعیین شده از طرف پرسنل در سخنانی درخواستهایی را مطرح و منصوری و امرائی پاسخگو شدند و مقرر شد این موارد پیگیری و نتیجه اعلام گردد. در پایان این مراسم از پرسنل نمونه شرکت خدمات با اهدا لوح سپاس و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد که اسامی آنها به شرح ذیل است:
حسین مرادی، یداله غفاری، احمد یگانه لشگریانی، فهیمه چگینی، اکبر مافی، علی عابدی، محمد رضا کشاورز غریبه، علی اکبر اودارباشی، سید داود حسینی، حسن علیپور، حسین حبیبی، آرش عفتی گلرودباری، زهرا رئیسیان امیری، صادق خاکپور، حسین خلیلی، محمد عبدالهی دهکی، بهزاد شعبانی، جواد خواجه وند

بهره اي از كلام وحي

وَمِنْ آيَاتِهِ يُرِيكُمُ الْبَرْقَ خَوْفًا وَطَمَعًا وَيُنَزِّلُ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَيُحْيِي بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ
"سوره الروم, آيه 24"
و از نشانه‏ هاى او [اينكه] برق را براى شما بيم ‏آور و اميدبخش مينماياند و از آسمان به تدريج آبى فرو ميفرستد كه به وسيله آن زمين را پس از مرگش زنده مي‏ گرداند در اين [امر هم] براى مردمى كه تعقل مي‏ كنند قطعا نشانه‏ هايى است.

امروز با حافظ

هـر آن کــه جانب اهـل خدا نگـه دارد
خــداش در همـه حـال از بلا نگــه دارد
حديث‌دوست‌نگويم مگر‌به‌حضرت‌دوست
کــه آشنــا سـخــن آشنــا نگـــــه دارد

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (38).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home ليست همه مطالب سايت تقدير از پرسنل شركت خدمات شاغل در استان قزوين (كد 2212)