•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

انتشار خبر افزايش وام مسكن با كاهش نرخ سود تسهيلات از 15% به 10% از طريق پرتال بانك تجارت (كد 2131)

مدیرعامل به مناسبت موفقیت به دست آمده در سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۹ ضمن تقدیر از تلاش هاي همکاران سراسر کشور از جمله شرکت خدمات تجارت، از افزایش دو برابری تسهیلات خرید مسکن این دسته از همکاران و کاهش نرخ سود این تسهیلات به منظور تسهیل امکان بازپرداخت آنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، رضا دولت آبادی با اعلام خبر افزایش دوبرابری تسهیلات خرید مسکن همکاران شرکت خدمات تجارت گفت: همکارانی که تاکنون این تسهیلات را دریافت نکردهاند می توانند در ازای خرید مسکن در تهران تا یک میلیارد و دویست میلیون ریال، شهرهای بزرگ یک میلیارد ریال و در شهرهای کوچک و روستا ها ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کنند. همکارانی هم که قبلا از این تسهیلات استفاده کردند میتوانند بدون تعویض وثیقه از مابهالتفاوت تا سقف تسهیلات بهره مند شوند.
مدیرعامل همچنین از کاهش نرخ این تسهیلات معادل نرخ تسهیلات همکاران شاغل، به ده درصد خبر داد و گفت: با هدف حمایت از این همکاران نرخ اعطای تسهیلات مسکن از پانزده درصد به ده درصد کاهش یافته است تا شرایط بازپرداخت اقساط مناسب تر شود. همچنین اقدام برای دریافت این تسهیلات از طریق شعب عامل بانک با معرفی شرکت خدمات امکانپذیر است.
مدیرعامل به تلاش هیات مدیره و هیات عامل بانک در راستای تلاش ایشان در تحقق اهداف و حمایت از معیشت همکاران بانک و شرکت خدمات اشاره کرد و گفت: موفقیتهای امروز بانک نتیجه تلاش تمامی همکاران از جمله کارکنان پرتلاش شرکت خدمات تجارت است و به همین منظور در سالهای اخیر تصمیم بر پرداخت پاداشها و پرداخت های غیرمستمر به همکاران شرکت خدمات به میزان صد درصد همکاران رسمی از ابتدای سال جاری صورت گرفته است و بر این اساس پاداش مجمع سال جاری نیز به میزان صد در صد همکاران شاغل به همکاران شرکت خدمات نیز پرداخت خواهد شد.
وی تاکید کرد: تمام تلاش بنده و هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک نزدیک کردن مزایا و شرایط کارکنان شرکت خدمات به همکاران شاغل بود که با این اقدام اخیر این تفاوتها به حداقل ممکن خواهد رسید و همکاران پرتلاش شرکت خدمات پس از سالها از مزایای به حق خود بهره مند خواهند شد. 

بهره اي از كلام وحي

 

إِذَا الشَّمْسُ كُوِّرَتْ
سوره التكوير, آيه 1
آنگاه كه خورشيد به هم درپيچد

امروز با حافظ

ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی
تــا راهــــرو نباشی کی راهـبر شوی
در مکــتب حقـایق پیـش ادیب عشق
هان ای‌پسر بکوش که‌روزی‌پدر‌‌ شوی

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (11).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home ليست همه مطالب سايت انتشار خبر افزايش وام مسكن با كاهش نرخ سود تسهيلات از 15% به 10% از طريق پرتال بانك تجارت (كد 2131)