• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

مراسم معارفه مدير منابع انساني و مدير پشتيباني شركت خدمات تجارت برگزار شد

در اين مراسم كه با حضور مديرعامل شركت، عضو موظف هيات مديره، مديران واحدها و جمعي از كاركنان تشكيل گرديد، ابتدا مدير عامل شركت جناب آقاي نيك اختر در مورد ضرورت جابجايي و انتقال تجربيات به واحد جديد و همچنين احترام و تكريم به همكاران سراسر كشور و جوي مملو از آرامش و ايجاد انگيزه لازم در بين نيروها و بهبود روندها و ديده شدن توانايي هاي افراد را لازمه كار در شركت دانست و سپس جناب آقاي امرايي نيز در سخناني با تاكيد بر گردش نيروها، بر بهبود روشهاي برخورد با معضلات سازماني تاكيد نموده و براي همكاران آرزوي موفقيت كردند.
در پايان، آقاي نيك اختر احكام جناب آقاي بازرگان به عنوان مدير منابع انساني و حكم آقاي اميد مسنن الصنايع به عنوان مدير پشتيباني و بازرگاني را ابلاغ نمودند.

 

بهره اي از كلام وحي

لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَى جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ
سوره الحشر, آيه 21
اگر اين قرآن را بر كوهى فرو مي‏ فرستاديم يقينا آن [كوه] را از بيم خدا فروتن [و] از هم ‏پاشيده مي ‏ديدى و اين مثلها را براى مردم مي ‏زنيم باشد كه آنان بينديشند

امروز با حافظ

چوبشنوی‌سخن‌اهل‌دل‌مگو‌که‌خطاست
سخن‌شناس‌نه‌ای‌جان‌من‌خطا اینجاست
درانـــدرون‌مـن‌خستـــه‌‌دل‌ ندانم‌ کـیست
کـه‌من‌خموشم‌و او درفغان‌و‌ درغوغاست

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (21).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home ليست همه مطالب سايت مراسم معارفه مدير منابع انساني و مدير پشتيباني شركت خدمات تجارت برگزار شد