•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

ابلاغ شرایط احراز حق اولاد پرسنل

از : شركت خدمات تجارت – مديريت امور اداريبه : كليه نمايندگان شركت در مديريت هاي شعب مناطقموضوع : حق اولاد پرسنل با سلام و احترام، به استناد قانون تأمين اجتماعي، مقتضي است جهت برقراري حق اولاد پرسنل مشمول اين قانون از اين پس مطابق فرمت پيوست و مدارك لازم اقدام گردد. طبق ماده 86 قانون تأمين اجتماعي كمك عائله مندي منحصراً تا دو فرزند بيمه شده پرداخت مي شود مشروط بر آنكه:1- بيمه شده حداقل سابقه پرداخت حق بيمه هفتصد و بيست روز كار را داشته باشد.2- سن فرزندان از هجده سال كمتر باشد و يا منحصراً‌ به تحصيل اشتغال داشته باشد تا پايان تحصيل و يا در اثر بيماري يا نقص عضو طبق گواهي كميسيونهاي پزشكي موضوع ماده 41 قانون تأمين اجتماعي قادر به كار نباشند.با توجه به بند دوم از اين قانون مقتضي است فهرستي از پرسنلي كه فرزندان بالاتر از 18 سال داشته و حق اولاد ايشان تاكنون پرداخت شده است، با ذكر دلايل قانوني آن تا پانزدهم اسفند ماه تنظيم و ارسال گردد.  

بهره اي از كلام وحي

وَإِذَا النُّجُومُ انكَدَرَتْ
سوره التكوير, آيه 2
و آنگه كه ستارگان همى ‏تيره شوند

امروز با حافظ

در نظربازي ما بي‌خبران حيرانند
من‌چنينم‌که‌نمودم‌دگر ايشان‌دانند
عاقلان  نقطه  پرگار  وجودند  ولي
عشق‌داند‌که‌دراين‌دايره‌سرگردانند

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (6).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت ابلاغ شرایط احراز حق اولاد پرسنل