•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

بازديد از استان خوزستان (كد 2363)


با حضور حسینی نیا و رحیمی مدیرعامل و نائب رئیس  هيأت مديره  شرکت خدمات تجارت جلسه هماهنگی این شرکت در استان خوزستان برگزار شد.

دراین دیدار غلامرضا پرستش مدیر شعب استان خوزستان ضمن خیر مقدم به حسینی نیا مدیر عامل و رحیمی عضو هیات مدیره شرکت خدمات تجارت اظهار داشت:همکاران شرکت خدمات تجارت طی این سالها توانسته اند به خوبی نقشی موثر و بی بدیل درجهت رشد وبالندگی بانک تجارت ایفا نمایند .اکنون بسیاری از این بزرگواران توانسته اند تحصیلات عالیه کسب کنند،بسیاری درمعرفی خدمات بانک مانند همراه بانک درسطح استان و کشور صاحب جایگاه شوند،بسیاری به عنوان نماینده وشناسنامه بانک شناخته می شوند ومشتریان بزرگ بانک به خوبی آنها را می شناسندو این موفقیتها یقینابه سبب تعصب وغیرت مثال زدنی این عزیزان شکل گرفته است .بنده به نوبه خود افتخار می کنم که چنین همکاران توانمندی دارم وامیدوارم با آگاهی وتعهدی که درشما عزیزان سراغ دارم بیش از گذشته دراین مسیر یار ویاور ما باشید.


حسینی نیا :کارکنان شرکت خدمات باید به مهارت های جدید مسلح شوند

مدیر عامل شرکت خدمات ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع کارکنان شرکت خدمات استان خوزستان ،این عزیزان را ازجمله بخش های فعال ومولد بانک معرفی کردکه توانسته اند دربسیاری از موارد عملکرد شایسته ای را از خود نشان دهند ودرموفقیت مناطق کشور من جمله استان خوزستان موثر باشند .

وی درادامه تاکید کرد:با توجه به تغییرات ایجاد شده در دنیای امروز کسب مهارت های جدید درجهت کمک به مجموعه ها انکار ناپذیر است بنابراین کارکنان شرکت خدمات نیز می بایست درکسب مهارت های جدید توجه ویژه داشته باشند.وی افزود :پرسنل این مجموعه طی حضور خود دربانک تجارت به خوبی رضایت مدیران بانک را جلب کرده اندو یقینابا توجه به این کارنامه درخشان وانگیزه فراوان این همکاران درآینده نیز شاهد توفیقات روز افزون آنها باشیم .

رحیمی :کارکنان شرکت خدمات سفیران شایسته بانک هستند. رحیمی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات نیز دراین جلسه با ارائه گزارش از وضعیت کارکنان شاغل وتغییر وضعیت داده شده بیان داشت:با توجه به عملکرد شایسته شرکت خدمات که توانسته اندبه عنوان سفیر خوب بانک تجارت درکنار بانک به رشد وتوسعه این مجموعه معظم کمک کنند، امیدواریم با جدیتی که دراین عزیزان وجود دارد،آینده درخشانی را برای خود وبانک رقم بزنند.

همچنین حاضرین دراین نشست ابهامات وسوالات خود را با حسینی نیا مدیر عامل و رحیمی عضو هیات مدیره شرکت خدمات مطرح نمودند.

درادامه این جلسه همکارمان حاج ابوالقاسم سمیع به مناسبت اعیاد شعبانیه با قرائت ابیاتی مجلس را با نام اهل بیت متبرک نمود .

اهدا گل از طرف کارکنان شرکت خدمات استان خوزستان به مدیرعامل این مجموعه وتقدیر از برگزیدگان ،پایان بخش این مراسم بود.

بهره اي از كلام وحي

لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَى جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ
سوره الحشر, آيه 21
اگر اين قرآن را بر كوهى فرو مي‏ فرستاديم يقينا آن [كوه] را از بيم خدا فروتن [و] از هم ‏پاشيده مي ‏ديدى و اين مثلها را براى مردم مي ‏زنيم باشد كه آنان بينديشند

امروز با حافظ

مرا‌عهديست بـاجانان که‌تاجان دربدن دارم
هواداران کويش راچوجان خويشتن دارم
صفاي‌خلوت خاطر ازآن شمع چگل جويم
فروغ چشم و نوردل ازآن ماه ختن دارم

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (28).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت بازديد از استان خوزستان (كد 2363)