•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

بازديد استان كرمان (كد 2357)

 

جلسه ديدار مديرعامل و عضو هيأت مديره با همكاران شركت در استان كرمان برگزار شد. ، در این دیدار دوستانه و صمیمی که مدیر شعب استان، معاون اجرایی و معاون اداری و پشتیبانی نیز حضور داشتند بسکابادی مدیر شعب استان کرمان ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و تبریک ولادت حضرت زهرا (س) با ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت استان کرمان موفقیت های کسب شده از ابتدای سال را به همه همکاران تبریک گفته و افزود: موفقیت‌های امروز بانک تجارت حاصل تلاش همکاران در تمامی رده‌ها است و همکاران شرکت خدمات همواره در فعالیت‌های خود، عملکردی خالصانه و از روی علاقه به بانک داشته‌اند که شایسته قدردانی است.

حسینی نیا مدیرعامل شرکت نیز در ابتدا با تسلیت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و تبریک روز زن به توضیح در مورد شخصیت شهید سردار سلیمانی پرداخت و گفت: مکتب سلیمانی فارغ از مرزها و نژادها است و ما باید رفتار ایشان را همیشه سرلوح کار خود قرار دهیم.در ادامه ایشان با رضایت از کارنامه عملکرد همکاران در استان کرمان منزلت و معیشت همکاران را از دغدغه های اصلی و همیشگی شرکت دانست و افزود: برای بهبود و ارتقا آن تمام تلاش خور را بکار می بریم.
رحیمی عضو  هئیت مدیره نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران در استان کرمان پرسنل ، بانک و شرکت‌های زیرمجموعه را سرمایه‌های ارزشمند دانسته و جلب رضایت آنان را عاملی مهم در پیشرفت بانک در تمامی سطوح دانست.
گفتنی است در پایان از طرف شرکت تعدادی از همکاران مورد تقدیر قرار گرفتند و هدایایی به همه حاضرین تقدیم شد.

بهره اي از كلام وحي

قُلْ أَؤُنَبِّئُكُم بِخَيْرٍ مِّن ذَلِكُمْ لِلَّذِينَ اتَّقَوْا عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتٌ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا وَأَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ وَرِضْوَانٌ مِّنَ اللّهِ وَاللّهُ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ
"سوره آل عمران, آيه 15"

بگو آيا شما را به بهتر از اينها خبر دهم براى كسانى كه تقوا پيشه كرده‏اند نزد پروردگارشان باغهايى است كه از زير [درختان] آنها نهرها روان است در آن جاودانه بمانند و همسرانى پاكيزه و [نيز] خشنودى خدا [را دارند] و خداوند به [امور] بندگان [خود] بيناست (۱۵)

امروز با حافظ

راهيست‌راه‌عشق‌که‌هيچش‌كناره‌نيست
آن جا جز‌ آن كه‌ جان‌بسپارند‌ چاره‌نيست
هر‌گه‌که‌دل به‌عشق‌دهي‌خوش‌دمي‌بود
در‌ کار‌خیر‌ حاجت‌ هیچ‌ استخاره‌ نیست

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (35).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت بازديد استان كرمان (كد 2357)