• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

بازديد اعضاي محترم هيات مديره بانك تجارت از شركت خدمات (كد 2352)

در آخرين چهارشنبه پاييزي جناب آقاي ترك تبريزي، عضو محترم هيأت مديره و آقاي كي لاني ، قائم مقام محترم و عضوهيأت مديره و همچنين جناب آقاي ايلكا، معاون محترم مديرعامل در امور سرمايه هاي انساني در شركت خدمات تجارت حضور يافتند.
در اين ديدار، جناب آقاي حسيني نيا، مديرعامل شركت خدمات تجارت ضمن خوش آمدگويي، گزارشي از خدمات و قابليت هاي شركت ارائه نمودند.

بازديد از واحد منابع انساني

متعاقب آن جناب آقاي ترك تبريزي با اشاره به ظرفيت هاي خوب شركت براي توسعه خدمات قابل ارائه به بانك و خارج از بانك توصيه نمودند كه شركت مي تواند با مطالعه علمي و داشتن برنامه هدفمند ياريگر بانك در تحقق اهداف و برنامه هايش باشد و اقدامات اخير شركت را باتوجه به تدوين استراتژي هاي جديد و رويكردهاي چندمنظوره مورد تحسين قرار دادند

بازديد از واحد برنامه ريزي و فناوري اطلاعات


در ادامه جناب آقاي كي لاني با اشاره به حمايت بانك از شركت عنوان نمودند كه ارائه خدمات با كيفيت و قيمت مناسب و رقابتي مورد انتظار بانك است كه در اين راستا شركت مي بايست تلاش و همت بيشتري نمايد و  بانك نيز  تمايل دارد بمنظور توسعه كسب و كار شركت، حتي الامكان خدمات مورد نياز خود را از شركت دريافت كند.
آقاي ايلكا نيز به لزوم توسعه توانمندي هاي همكاران شركت خدمات و ارائه آموزش هاي تخصصي تاكيد داشتند و تعامل بهتر و بيشتر از گذشته بين حوزه سرمايه هاي انساني  و شركت را يادآور گرديدند.

بازديد از واحد مالي

بازديد از واحد فني و مهندسي

در پايان آقاي حسيني نيا به تبيين رويكرد جديد شركت و تغيير استراتژي هاي نوين براي توسعه خدمات و چند تخصصي شدن و سياست مولدسازي و ارزش آفريني شركت پرداختند كه اين مساله نيز  مورد تأييد و استقبال اعضاي محترم هيأت مديره و هيأت عامل بانك قرار گرفت.
در اين بازديد اعضاي محترم هيأت مديره و هيأت عامل از واحدهاي مختلف شركت ديدار داشته و همكاران شركت به بيان ديدگاه و نظرات خود پرداختند.

بازديد از واحد بازرگاني و پشتيباني

بهره اي از كلام وحي

وَسَخَّرَ لَكُمُ اللَّيْلَ وَالْنَّهَارَ وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالْنُّجُومُ مُسَخَّرَاتٌ بِأَمْرِهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ
"سوره النحل, آيه 12"
و شب و روز و خورشيد و ماه را براى شما رام گردانيد و ستارگان به فرمان او مسخر شده ‏اند مسلما در اين [امور] براى مردمى كه تعقل مى‏ كنند نشانه‏ هاست 

امروز با حافظ

بیا تاگل‌برافشانیم ومی درساغر اندازیم
فلک‌راسقف‌بشکافیمو طرحی‌نودراندازیم
اگرغم‌لشکر انگیزد که‌خون عاشقان ریزد
من و ساقی بهم تازیم وبنیادش براندازیم

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (19).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت بازديد اعضاي محترم هيات مديره بانك تجارت از شركت خدمات (كد 2352)