•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

معارفه جناب آقاي زارع (كد 2346)

جلسه معارفه جناب آقاي  زارع  به عنوان نماينده حراست بانك در شركت خدمات تجارت و شركت هاي زيرمجموعه آن (شركت بيمه تجارت فردا و توسعه پيگيرد صادق)  روز دوشنبه مورخ 1401/09/07 با حضور جناب آقايان جماعت- مدير امور حراست ،‌ مقدم-‌ معاون اداره حفاظت پرسنلي، جوادي فر نماينده حراست در امور شركتها، عظيمي فرد- مديرعامل شركت توسعه پيگرد صادق و مديرعامل، هيأت مديره و مديران شركت خدمات تجارت و خانم بافنده،‌ مديرعامل شركت بيمه تجارت فردا، در  محل شركت برگزار شد. در ابتداي جلسه آقاي حسيني نيا، مديرعامل شركت ضمن خوش آمدگويي در خصوص تغيير مفهوم امنيت با توجه به تحولات جهاني سخن گفتند. امنيت در سالهاي اخير از شكل هاي سنتي و سخت به اشكال نرم و هوشمند تغيير يافته اما مسأله بديهي اين است كه هر جامعه اي براي بقا خود نيازمند حفظ و ارتقا سطح امنيت است.

در ادامه جناب آقاي جماعت، مدير امور حراست بانك نيز اشاره كردند كه  در حراست اصل بر نگاه مثبت است و نه به دنبال تخلف بودن و نمايندگان حراست به عنوان يك ظرفيت ياريگر و تسهيل گر در كنار ساير اركان سازمان،‌ مسير تحقق اهداف سازمان را هموار مي كنند. آقاي زارع، نماينده حراست نيز تاكيد داشتند كه حضور ايشان در شركت خدمات تجارت و شركت هاي تابعه با هدف كمك به مديران و همكاران شركت در  انجام بهينه تر مسئوليت هاي و وظايف اجرايي مي باشد.
در پايان مديران عامل و ساير مديران حاضر در جلسه به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.

بهره اي از كلام وحي

يُنبِتُ لَكُم بِهِ الزَّرْعَ وَالزَّيْتُونَ وَالنَّخِيلَ وَالأَعْنَابَ وَمِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
"سوره النحل, آيه 11"
به وسيله آن كشت و زيتون و درختان خرما و انگور و از هر گونه محصولات [ديگر] براى شما مي‏روياند قطعا در اينها براى مردمى كه انديشه مي‏كنند نشانه‏ اى است.

امروز با حافظ

ای پادشه خــــوبان داد از غــم تنهایی
دل بی‌تو به جان آمد وقت‌است که باز‌آ‌یی
دایم گــل این بستان شاداب نمي ماند
دریاب ضعیـفـان را دروقـت تـوانـایی

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (7).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت معارفه جناب آقاي زارع (كد 2346)