• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

بازديد هرمزگان (كد 2345)

جلسه ديدار مديرعامل و عضو هيأت مديره با همكاران شركت روز چهارشنبه دوم آذر ماه در استان هرمزگان برگزار شد. . در این جلسه که با حضور جمعی از همکاران شرکت خدمات تجارت در سالن اجتماعات منطقه تشکیل شد، آقای کمال پور مدیریت شعب منطقه هرمزگان از همکاری کارکنان شرکت خدمات تجارت که پا به پای کارکنان رسمی به فعالیت مشغول هستند تشکر نمودند.آقای حسینی نیا نیز از تصميم مديريت ارشد بانك كه در شرايط كنوني موجب تقويت انگيزه همكاران شركت خدمات شده، قدرداني كرده و انتظارات بانك از  همكاران شركت را تبيين نمودند همچنين رويكردهاي جديد شركت با توجه به تغييرات اخير را اعلام و از همكاران خواستند كه با نهايت تلاش ، انگيزه و نوآوري، ياريگر سازمان در تحقق اهدافش باشند.

نماينده همكاران برخي از دغدغه ها را مطرح كه آقاي رحيمي ضمن پاسخگويي به سوالات ابراز داشتند كه به دنبال ايجاد فرصت هاي بهبود و توسعه براي همكاران هستيم.
در پایان به ده نفر از همکاران که بهترین عملکرد را داشتند از طرف شركت لوح تقدير و پاداش نقدی اهدا شد .
مديريت شعب استان نيز هداياي را به رسم يادبود به همكاران شركت اهدا نمودند.

بهره اي از كلام وحي

 

فَالِقُ الإِصْبَاحِ وَجَعَلَ اللَّيْلَ سَكَنًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ حُسْبَانًا ذَلِكَ تَقْدِيرُ الْعَزِيزِ الْعَلِيمِ
"سوره انعام آيه 96"
او شكافنده صبح است و شب را مايه آرامش و خورشيد و ماه را وسيله حساب قرار داده است، اين اندازه گيري خداوند تواناي دانا است.

امروز با حافظ

در نظربازي ما بي‌خبران حيرانند
من‌چنينم‌که‌نمودم‌دگر ايشان‌دانند
عاقلان  نقطه  پرگار  وجودند  ولي
عشق‌داند‌که‌دراين‌دايره‌سرگردانند

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (23).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت بازديد هرمزگان (كد 2345)