• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

نحوه استفاده از تخفيف هاي بنياد آموزشي قلم چي (كد 2297)

با عنايت به رويكرد مديريت ارشد شركت خدمات تجارت مبني بر ارائه خدمات آموزشي به همكاران و خانواده آنها به اطلاع مي رساند توافقاتي در همين راستا با بنياد علمی آموزشی قلم‌چی كه يكي از بزرگترین مؤسسه هاي  آموزشی غیردولتی در ایران در زمینه آموزش، نشر کتاب و برگزاری آزمون‌ مي باشد،  حاصل گرديد.
* مهلت درج تقاضا تا پايان اداري روز 18 مرداد


خدمات قابل ارائه بنياد مذكور حول دو محور زير مي باشد:


الف- آزمون و كتاب
آزمونهاي آمادگي براي دوره هاي مختلف با 20% تخفيف و كتاب ها با 25% تخفيف به شرح زير ارائه مي گردد.

ب- مشاوره و كلاس آنلاين ( پايه دهم، يازدهم و دوازدهم)
توجه : براي استفاده از خدمات بند ب مي بايست هر دانش آموز در جلسه مشاوره يك ساعته كه با هزينه 300,000 تومان برگزار مي شود، حضور يابد. خروجي اين جلسه تعيين وضعيت علمي دانش آموز توسط مشاور قلم چي و پيشنهاد استفاده از يكي از طرح هاي مشاوره برنزي، نقره اي و طلايي به شرح جدول زير مي باشد.
هزينه مشاوره بسته به اينكه مشاور درسي حائز چه رتبه اي در كنكور بوده و چند ساعت مكالمه تلفني در طول ماه خواهد داشت، تعيين مي شود. در اين بخش همكاران شركت مي توانند از 20% تخفيف ارائه شده، بهر مند گردند.
جدول هزينه ها در بخش مشاوره و كلاس هاي آنلاين به شرح زير است :

لازم بذكر است تمهيداتي صورت گرفته تا متقاضيان شركت در جلسه مشاوره (3,000,000 ميليون ريال) بتوانند به صورت اقساط هزينه را پرداخت نمايند.

* جهت تكميل فرم بر روي بنر سايت "سامانه سي آر ام" كليك كنيد و پس از ورود به سامانه از قسمت "ثبت اطلاعات جديد فرم، فرم  " نحوه استفاده از تخفيف هاي بنياد آموزشي قلم چي " را انتخاب و سپس تكميل نماييد.

بهره اي از كلام وحي

إِنَّ اللّهَ فَالِقُ الْحَبِّ وَالنَّوَى يُخْرِجُ الْحَيَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَمُخْرِجُ الْمَيِّتِ مِنَ الْحَيِّ ذَلِكُمُ اللّهُ فَأَنَّى تُؤْفَكُونَ

"سوره الأنعام, آيه 95"
خداوند شكافنده دانه و هسته است، زنده را از مرده خارج ميسازد و مرده را از زنده، اين است خداي شما پس چگونه از حق منحرف ميشويد؟

امروز با حافظ

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش
گل‌درانديشه كه‌چون عشوه كند دركارش
دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند
خواجه آن است که باشد غم خدمتكارش

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (35).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت نحوه استفاده از تخفيف هاي بنياد آموزشي قلم چي (كد 2297)