• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

تقدير از جناب آقاي دكتر جلالي (كد 2268)

با انتصاب مديرعامل جديد شركت خدمات تجارت روز دوشنبه مورخ 1401/2/26 جناب آقاي كي لاني قائم مقام بانك با حضور در شركت نشستي را با مديرعامل سابق  و جديد و همچنين مديران ارشد اين مجموعه برگزار نمودند.
 با حضور آقاي كي لاني در شركت مراسم تجليل از جناب آقاي دكتر جلالي، چهره ماندگار روانشناسي ايران به مناسبت ايام گراميداشت مقام معلم نيز برگزار گرديد. و به همراه ايشان، آقاي بابابيك رئيس اداره حفاظت فيزيكي بانك تجارت و همچنين مديرعامل، اعضاي هيأت مديره، مشاوران و مديران داخلي شركت خدمات تجارت نيز در اين جلسه حضور يافتند.


در ابتداي جلسه و پس از معرفي حاضرين جلسه، جناب‌ آقاي دكتر جلالي سخناني را در باب تكريم مقام كارگر و لزوم توجه جدي به اين قشر شريف ايراد نموده و يكي از ارزش هاي اصلي هر سازمان را‌ خلق ارزش براي ذي نفعان و مهمترين ذي نفعان را پرسنل آن سازمان دانسته و بيان كردند كه در سايه اين ارزش گذاري و حفظ كرامت و كمال انساني پرسنل است كه كاميابي سازماني محقق مي شود و پيامد اينگونه رويكرد است كه در خيلي از سازمان هاي پيشرو باور دارند كه تمام كارگران، كارفرما هستند. در ادامه به اين موضوع كه «یونسکو» تعريف جديدي از "سواد" را ارائه كرده است و در این تعریف جدید، توانایی ایجاد تغییر، ملاک باسوادی قرارگرفته است و بدين معنی كه شخصی باسواد تلقی می‌شود که بتواند با استفاده از خوانده‌ها و آموخته‌های خود، تغییری در زندگی خود ایجاد کند و كمال تغيير، تحول است پرداختند و در نهايت اين نتيجه گيري كه اگر به دنبال تحول هستيم بايد تغيير كنيم و مشكل جامعه امروز ما " تغيير" و راه حل آن نيز " تغيير " است، سخنان خود را پايان دادند.  


در پايان نيز با تقديم هديه اي از طرف آقايان كي لاني، حسيني نيا و بابابيك از آقاي دكتر جلالي تقدير و تشكر به عمل آمد.

بهره اي از كلام وحي

وَسَخَّرَ لَكُمُ اللَّيْلَ وَالْنَّهَارَ وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالْنُّجُومُ مُسَخَّرَاتٌ بِأَمْرِهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ
"سوره النحل, آيه 12"
و شب و روز و خورشيد و ماه را براى شما رام گردانيد و ستارگان به فرمان او مسخر شده ‏اند مسلما در اين [امور] براى مردمى كه تعقل مى‏ كنند نشانه‏ هاست 

امروز با حافظ

خرم آنروز کز این منزل ویران بروم
راحت‌جان طلبم و‌از پی‌جانان بروم
گرچه دانم که‌به‌جایی نبرد‌‌ راه‌غریب
من‌به‌بوی سرآن زلف‌پریشان بروم

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (38).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت تقدير از جناب آقاي دكتر جلالي (كد 2268)