• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

پيام نوروزي مدير عامل شركت خدمات تجارت به مناسبت حلول سال 1399

"به نام خالق هستی "
« يا مقلب القلوب و الابصار  ، يا مدبر الليل و النهار ،  يا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الي احسن الحال  »


همکاران گرامی،

نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی،تجلی‌گر حال و احوالی نو ،و بیدار کننده دل های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار حلاوت حلول سالی دیگر را بر ایرانیان ارزانی داشت و آن را با مبعث ختم رسل، حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي صلي الله عليه و آله متبرك ساخت  تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم. فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان، اما سرآغازی است بر یک سال تلاش بيشتر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم. در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر در سراسر ایران اسلامی، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در  بهبود فرآیند ارائه خدمت به مشتريان و ذينفعان  عزيزمان و در راس آنها بانك محترم تجارت بودیم، که  در كنار خدمات رساني به ساير مشتريان  در حوزه صنعت عظیم ارائه خدمات تامين نيروي انساني و اجراي فعاليت هاي فني مهندسي برگ  ديگري بر اين  افتخارات افزود  و بی تردید این مهم بدون تلاش بی وقفه و همت مضاعف شما همکاران عزیز محقق نمی گردید.

در سال 1399 نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، تعميق و ارتقاي سيستم مديريت يكپارچه و برنامه هاي استراتژيك و عملياتي، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود و ارتقای ساختار اداری،  مدیریتی و نرم افزاري ، گسترش و تعميق آموزش هاي مورد نياز كاركنان و ايجاد محيطي ايمن تر و عاري از خطرات براي آنان، به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی مشتريان و كاركنان  ارتقا یابد .

در سالي كه گذشت، توفيقات قابل توجهي در امور شركت  در زمينه هاي مختلف از جمله تصويب ساختار شركت، تطبيق حقوق كاركنان (طرح طبقه بندي مشاغل)، تشكيل كميته انضباط كار، فعال نمودن صندوق پس انداز كاركنان، تهاتر ساختمان شركت با بانك و خريد قطعه زميني به مساحت 760 متر در نزديكي ميدان فردوسي و ساير مواردي كه با همدلي و كمك هاي تك تك شما عزيزان و همراهي اعضاي محترم هيات مديره بانك به تحقق رسيد.

اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک شما همکاران عزیز ، فرارسیدن نوروز باستانی، عيد مبعث پيامبر اعظم (ص) و مولود مبارك و موفور السرور حضرت امام حسين (ع)، حضرت اباالفضل العباس(ع) و حضرت سيد الساجدين (ع) و  ۲۹ اسفندماه سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت  را به کلیه هموطنان عزیز صمیمانه شادباش می گویم. امید که سال پیش رو، سال سلامت،عزت و سربلندی ایران اسلامی ، برطرف شدن مشكلات و صلح پایدار برای جهانیان باشد.


ايرج نيك اختر
مدیرعامل

بهره اي از كلام وحي

أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ يُسَبِّحُ لَهُ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَالطَّيْرُ صَافَّاتٍ كُلٌّ قَدْ عَلِمَ صَلَاتَهُ وَتَسْبِيحَهُ وَاللَّهُ عَلِيمٌ بِمَا يَفْعَلُونَ
"سوره النور, آيه 41"

آيا ندانسته‏ اى كه هر كه [و هر چه] در آسمانها و زمين است براى خدا تسبيح مى‏ گويند و پرندگان [نيز] در حالى كه در آسمان پر گشوده‏ اند [تسبيح او مى ‏گويند] همه ستايش و نيايش خود را مى‏ دانند و خدا به آنچه مى ‏كنند داناست.

امروز با حافظ

فاش میگویم و از گفته خود دلشادم
بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
طایرگلشن قدسم چه دهم شرح فراق
که در این دامگه حادثه چون افتادم

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (31).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت پيام نوروزي مدير عامل شركت خدمات تجارت به مناسبت حلول سال 1399