• خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

نتيجه انتخابات عضو هيات امناي صندوق (كد 1757)

به اطلاع کلیه اعضای محترم صندوق پس انداز می رساند:
با اعلام آراء درخصوص عضويت هيأت امناء صندوق پس انداز، خانم پيرنطاق پرسنل شماره 842031 باكسب رأي حداكثري بعنوان عضو هيأت امناء از طرف كاركنان انتخاب گرديدند.

 

مشاراليه با مديريت محترم شركت خدمات ملاقات و از عملكرد و منظر حمايتي ايشان در امور رفاهي تشكر و ابراز اميدواري داشتند با برنامه ريزي مناسب بتوانند ارائه خدمت نمايند. آقاي نيك اختر نيز ضمن خير مقدم به نامبرده توصيه نمودند با نيت خير و استعانت از مدد الهي با بهره گيري شايسته از ظرفيتها همچنين تسهيل و تسريع در امور، مي توان شرايط مطلوبي را براي صندوق و اعضا فراهم نمود.

بهره اي از كلام وحي

ثُمَّ كُلِي مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُكِي سُبُلَ رَبِّكِ ذُلُلًا يَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
"سوره النحل, آيه 69"
سپس از همه ميوه‏ ها بخور و راههاى پروردگارت را فرمانبردارانه بپوى [آنگاه] از درون [شكم] آن شهدى كه به رنگهاى گوناگون است بيرون مي ‏آيد در آن براى مردم درمانى است راستى در اين [زندگى زنبوران] براى مردمى كه تفكر مي ‏كنند نشانه [قدرت الهى] است

امروز با حافظ

ای پادشه خــــوبان داد از غــم تنهایی
دل بی‌تو به جان آمد وقت‌است که باز‌آ‌یی
دایم گــل این بستان شاداب نمي ماند
دریاب ضعیـفـان را دروقـت تـوانـایی

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (30).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت نتيجه انتخابات عضو هيات امناي صندوق (كد 1757)