•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

انتصاب جناب آقاي نيك اختر به عنوان مدير عامل شركت خدمات تجارت

 

با حضور معاونین مدیرعامل
نیک اختر مدیر عامل شرکت خدمات تجارت شد
طی حکمی از سوی مدیر عامل بانک، ایرج نیک اختر به عنوان مدیر عامل شرکت خدمات تجارت منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی،روز سه شنبه بیستم فروردین ماه، سمیع معاون مدیرعامل درمعاونت سازمان و سرمایه گذاری در مراسم معارفه ایرج نیک اختر به عنوان مدیر عامل جدید شرکت خدمات تجارت با تقدیر از زحمات رضا قربی مدیر عامل پیشین این شرکت گفت: با توجه به تجارب ارزشمندی که نیک اختر درطی این سال ها کسب کرده، یقین دارم ایشان در مسئولیت جدید نیزمی تواند موفق عمل کند.

وی افزود:شرکت خدمات تجارت بیشترین ارتباط را با بدنه بانک دارد و از نیروهای کارآمدی برخوردار بوده و دارای ظرفیت های مناسبی برای افزایش و توسعه فعالیت های خود در بیرون از سازمان است. این شرکت که از پشتوانه نام بانک سود می برد با توجه به تعامل خوبی که بین بانک و شرکت خدمات وجود دارد می تواند بیشتر از گذشته به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه بانک مشکلات احتمالی موجود را رفع کند.

حمیدرضا شریفیان معاون مدیرعامل در حوزه راهبری بازار و توسعه کسب و کار نیز ضمن تقدیر از زحمات رضا قربی مدیرعامل سابق این شرکت با اشاره به توانمندی های مدیرعامل جدید شرکت خدمات گفت: نیک اختر یکی از نیروهای صادق، پرکار و با ارزش بانک است و در مسئولیت جدیدی که به وی محول شده، می تواند منشا خیر و برکت باشد.

نیک اختر مدیرعامل جدید شرکت خدمات تجارت گفت: از حسن اعتماد آقای مدیر عامل تشکر می کنم و تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا به نحو شایسته ای به این اعتماد پاسخ بدهم.

وی افزود: شرکت خدمات تجارت از پرسنل ساعی و شریفی برخوردار است که حضور موثری در بدنه بانک دارندو باید نگاه ویژه و مهربانانه تری به این همکاران داشت. از مدیران ارشد بانک درخواست می کنم تا همانند گذشته با حمایت های خود باعث پویایی و کاهش دغدغه های این همکاران خدوم باشند.

در ادامه این مراسم قربی مدیرعامل پیشین شرکت خدمات تجارت نیز با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این شرکت گفت: هدف من طی دوسالی که در این مجموعه قبول مسئولیت کرده بودم، رفع مشکلات موجود پرسنل شرکت بود و امیدوارم عملکردم باعث توانمندی شرکت و امنیت شغلی و معیشتی همکاران شده باشد.

در مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت خدمات تجارت تعدادی از اعضای هیات مدیره این شرکت حضور داشتند.

نیک اختر پیش از این به عنوان مدیر بانکداری شرکتی مشغول فعالیت بود.

در ادامه تصاوير بيشتري از اين مراسم را ملاحظه مي فرماييد:

 

بهره اي از كلام وحي

وَهُوَ الَّذِي مَدَّ الأَرْضَ وَجَعَلَ فِيهَا رَوَاسِيَ وَأَنْهَارًا وَمِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ جَعَلَ فِيهَا زَوْجَيْنِ اثْنَيْنِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ
"سوره الرعد, آيه 3"
و اوست كسى كه زمين را گسترانيد و در آن كوهها و رودها نهاد و از هر گونه ميوه‏اى در آن جفت جفت قرار داد روز را به شب مي ‏پوشاند قطعا در اين [امور] براى مردمى كه تفكر مي ‏كنند نشانه ‏هايى وجود دارد

امروز با حافظ

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست
منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست
شب تـاراست و ره وادی ایمـن درپیش
آتش طــور کـجا موعــد دیـدار کـجاست

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (5).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت انتصاب جناب آقاي نيك اختر به عنوان مدير عامل شركت خدمات تجارت