•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

امکان اقامت همكاران شركت خدمات تجارت در هتل حيات شرق مشهد مقدس

اطلاعيه

با سلام
ضمن تشكر و قدرداني از زحمات بي شائبه مديرعامل و هيأت مديره محترم بانك تجارت درخصوص ايجاد امكانات رفاهي كاركنان اين شركت، بدينوسيله به آگاهي مي رساند باعنايت به ابلاغيه شماره 1407004/97/18 مورخ 17/10/97 هيأت محترم عامل بانك تجارت درخصوص اقامت همكاران محترم شاغل ، بازنشسته و شركت خدمات تجارت در هتل حيات شرق مشهد مقدس با شرايط ويژه ، امكان ثبت درخواست رزرو هتل براي دوره هاي پانزدهم اسفند الي بيست و هفتم اسفندماه از تاريخ 07/11/97 الي 15/11/97 مقدور مي باشد.
-    مراحل ثبت نام از طريق پرتال سازماني قسمت ساير و گزينه سامانه رزرو هتل امكانپذير مي باشد.
-    همكاران محترم شركت خدمات تجارت درصورت عدم دسترسي به سيستم پرتال در شهرستانها مي توانند از طريق مراجعه به دبيرخانه مديريت شعب استانهاي تابعه و در تهران علاوه بر دبيرخانه مديريت ها از طريق واحد امور اجرايي پيشكسوتان واقع در طبقه همكف ساختمان مديريت امور سرمايه هاي انساني نسبت به ثبت نام دوره هاي مورد درخواست خود اقدام نمايند.

-    نرخ اقامت همكاران پس از پرداخت 60 درصد هزينه توسط بانك، معادل هر نفرشب 348.800 ريال براي دوره هاي 3 شب و 4 روز به همراه وعده صبحانه مي باشد.
-    ثبت نام دوره هاي فروردين ماه (ايام نوروز) از اول اسفندماه مقدور مي باشد.
ضوابط اجرايي بشرح ذيل مي باشد:
•    مشمولين  استفاده از هتل مشهد
كليه كاركنان شاغل در بانك اعم از رسمي، آزمايشي ، پيماني و قراردادی ، همکاران بازنشسته و کارکنان شرکت خدمات تجارت شاغل در بانک تجارت به همراه همسر ، فرزندان (فرزندان تحت تکفل پرسنل آقا و فرزندان مجرد پرسنل خانم ) ، پدر و مادر همکار
•    زمانبندی  رزرو:
استثنآ در ماه اول ثبت درخواست در سامانه از تاریخ  07/11/1397 الی 15/11/1397 می باشد و جدول زمان بندی ذیل از ماه اسفند اجرا خواهد شد

روزهای اول تا هشتم ماه

 تا روز نهم ماه

روزهای نهم و دهم ماه

روزهای دهم تا پانزدهم ماه

ثبت درخواست در سامانه

بررسی و اعلام نتیجه توسط سامانه و ارسال پیامک

واریز پیش پرداخت

ثبت نام تکمیل ظرفیت

•    مراحل رزرو :
ورود به سامانه رزرو هتل :  ورود به سامانه از طریق پورتال سازمانی بخش سایر و سامانه مهمانسراها با کد کاربری شماره پرسنلی و رمز اولیه 1234
ثبت درخواست : ثبت درخواست رزرو هتل از اول تا هشتم هرماه برای استفاده از هتل در ماه آتی از طریق سامانه رزرواسیون مهمانسراها گزینه هتل مشهد در پورتال سازمانی امکان پذیر است .
همکاران محترم بازنشسته و شرکت خدمات تجارت  می توانند از طریق دسترسی پورتال سازمانی در شعب حقوقی خود( شعب بانک تجارت ) و یا امور کارکنان استان مربوطه در سامانه مهمانسراها ثبت درخواست و یا واریز وجه نمایند . همچنین ثبت درخواست از طریق واحد امور اجرایی پیشکسوتان  واقع در مدیریت امور سرمایه های انسانی نیز امکان پذیر خواهد بود .
امکان ثبت درخواست مجدد و ویرایش تا روز هشتم امکان پذیر می باشد .
بررسی و اعلام نتیجه: پس از پایان مهلت ثبت درخواستها پس از روز هشتم سامانه با لحاظ نمودن اولویت ها و نوع درخواستها نسبت به پذیرش همکاران محترم در تاریخهای مورد درخواست اقدام نموده و مراتب از طریق پیامک به پرسنل پذیرش شده اطلاع رسانی می گردد
واریز پیش پرداخت و نهایی کردن رزرو: پس از ارسال پیامک افراد پذیرش شده می بایست ظرف 48 ساعت نسبت به واریز مبلغ پیش پرداخت از طریق سامانه اقدام نمایند .
عدم واریز وجه در زمان مقرر به منزله انصراف همکاران خواهد بود .
ثبت نام تکمیل ظرفیت: روزهای دهم تا پانزدهم هرماه ثبت رزرو برای ظرفیت های خالی به صورت آنلاین و بدون لحاظ نمودن اولویت ها از طرف سامانه امکان پذیر خواهد بود.
رزرو نهایی : پس از پرداخت 20 درصد هزینه در درگاه سامانه و اخذ کد پیگیری ادامه فرآیند و تکمیل رزرو  می بایست توسط متقاضی  تا 10 روز قبل از سفر از طریق شرکت آهوان اقدام و پیگیری گردد .
رزرو نهایی و واچر هتل و پرداخت مابقی هزینه از طریق شرکت آهوان می باشد .
 (تلفن های شرکت آهوان  88712981  و  88712928 و  41889-021 )
•    ثبت نفرات بیش از ظرفیت اتاقها :
امکان ثبت نفرات بیش از ظرفیت اتاقها در 8 روز اولیه وجود نخواهد داشت لیکن در زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت از روز دهم الی پانزدهم در صورت وجود ظرفیت خالی در ایام مورد نظر امکان رزرو اتاق وجود خواهد داشت .
در این شرایط در صورت رزرو اتاق 2 تخته برای یک نفر ، هزینه ظرفیت خالی به حساب متقاضی اعمال می گردد .
•    پذیرش مهمان :
امکان ثبت مهمان از طریق سیستم وجود نخواهد داشت . لیکن بعد از پانزدهم ماه پذیرش در صورت وجود ظرفیت خالی از طریق شرکت آهوان با نرخ آزاد امکان پذیر خواهد بود .
•    ویرایش و انصراف از درخواست :
در 8 روز اول ثبت درخواست و قبل از اعلام قبولی سیستم امکان ویرایش درخواست و انصراف به دفعات امکان پذیر می باشد لیکن پس از واریز وجه در سیستم ، کنسلی تنها از طریق شرکت آهوان و تا 10 روز قبل از سفر با کسر 50 درصد از پیش پرداخت امکان پذیر خواهد بود .
تذکر : به دلیل رعایت حقوق سایر همکاران در صورت کنسلی در زمان کمتر از 10 روز مانده به سفر ، مبلغ پیش پرداخت مسترد نمی گردد . همچنین در صورت ثبت نام مجدد در سیستم در اولویت آخر مورد پذیرش قرار خواهند گرفت .
•    نکات قابل توجه :
ارائه درخواست متقاضي، جهت استفاده از امكانات هتل تنها از مجراي سامانه رزرواسیون هتل در پرتال سازمانی  امكان پذير مي باشد.
بهره مندي از هر يك از اتاق های هتل مستلزم پرداخت  "حق اقامت" می باشد.
سیستم نرم افزاری رزرو هتل به صورت خودکار نسبت به تایید درخواست هر شخص متقاضی و بر اساس شاخص های تعیین شده اقدام می نماید . 
دوره های استفاده از هتل ، 3 شب و 4 روز در هر دوره مي باشد.
با توجه به لزوم ارائه مدارک شناسایی به هتل ، باید اسامی به طور دقیق ذکر شوند و به هیچ وجه اسامی که ثبت نام نشده باشند توسط هتل پذیرش نخواهند شد.
کلیه پرسنل تنها یک دوره در سال می توانند از هتل استفاده کنند.
تذکر : در صورت وجود ظرفیت خالی امکان رزرو هتل در زمان تکمیل ظرفیت برای افرادی که قبلا از هتل استفاده نموده اند امکان پذیر خواهد بود .
كليه متقاضياني که درخواست آنها تایید شده باشد مي بايست حداكثر ظرف مدت 48 ساعت پس از تاريخ تاييد درخواست از طريق سامانه هتل اقدام به واريز وجه پیش پرداخت نمایند. بديهي است عدم اقدام در مهلت مقرر به منزله انصراف ایشان تلقي مي گردد. (مبلغ پیش پرداخت معادل 20درصد هزینه اقامت میباشد و باقی مانده مبلغ توسط شرکت آهوان نقدا دریافت  و یا طی سه قسط از حقوق متقاضی کسر خواهد شد)
ظرفیت اتاقها به صورت 2 ، 3، 4، 5 و 6 نفره می باشد
60 درصد از هزینه اقامت همکاران توسط بانک تامین گردیده است .
کودکان زیر 5 سال در صورت عدم درخواست تخت اضافه مشمول پرداخت هزینه نمی باشند.

پذیرش پرسنل متقاضی از طریق ثبت نام در سامانه رزرواسیون و با رعایت اولویت های ذیل انجام خواهد پذیرفت :
1-    در مرحله آخر در صورت حصول شرایط یکسان ، سیستم از طریق قرعه کشی نسبت به پذیرش پرسنل متقاضی اقدام می نماید .
2-     اولویت ها در یک دوره زمانی فقط در اتاقهایی ( بر اساس تعداد تخت ) که دارای تقاضای بیش از ظرفیت می باشند لحاظ شده و در صورت ثبت درخواست اتاقهای خالی و بدون تقاضا ، پذیرش توسط سیستم ، بدون رعایت هیچگونه اولویتی به طور مستقیم انجام می پذیرد .

بهره اي از كلام وحي

وَسَخَّرَ لَكُمُ اللَّيْلَ وَالْنَّهَارَ وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالْنُّجُومُ مُسَخَّرَاتٌ بِأَمْرِهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَعْقِلُونَ
"سوره النحل, آيه 12"
و شب و روز و خورشيد و ماه را براى شما رام گردانيد و ستارگان به فرمان او مسخر شده ‏اند مسلما در اين [امور] براى مردمى كه تعقل مى‏ كنند نشانه‏ هاست 

امروز با حافظ

ای پادشه خــــوبان داد از غــم تنهایی
دل بی‌تو به جان آمد وقت‌است که باز‌آ‌یی
دایم گــل این بستان شاداب نمي ماند
دریاب ضعیـفـان را دروقـت تـوانـایی

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (29).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت امکان اقامت همكاران شركت خدمات تجارت در هتل حيات شرق مشهد مقدس