• حلول ماه رمضان مبارك باد

    حلول ماه رمضان مبارك باد

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

    فرخنده باد بر همگان مقدم بهار

اطلاعيه

همكاران محترم با سلام موارد ذيل به اطلاع مي رساند:

با توجه به استقرارنمايندگان اين شركت در مديريت هاي شعب بانك تجارت، نمايندگان موظف به هماهنگي و پاسخگويي به كليه امورات پرسنلي شما عزيزان مي باشد لذا خواهشمند است درخصوص تمامي مواردي كه نياز به كسب اطلاعات مي باشد (حق اولاد عدم پرداخت، تسويه، شروع بكار، مرخصي بدون حقوق، استعلاجي، حقوق، مزايا، اشتغال بكار و ......) و به جهت تسريع در پاسخگويي و حل مشكلات صرفاً، با ايشان تماس حاصل فرماييد.

لذا با توجه به حجم زياد كار و همچنين يكسري محدوديت ها دردفتر مركزي شركت، تقاضا ميگردد درصورت هرگونه سؤال و امورات مربوطه، ابتدا از طريق نماينده معرفي شده پيگيري و سپس در صورت عدم پاسخگويي، از طريق دفتر مركزي انجام گردد. باتوجه به موارد فوق لازم است:
• كليه مكاتبات از طريق دبيرخانه به مديريتها (نمايندگان شركت خدمات) ارسال مي گردد و نيازي به حضور عزيزان بجز در موارد خيلي فوري نمي باشد.
• گواهي اشتغال بكار جهت هريك از كاركنان محترم ساليانه دو فقره (صرفاً، بدون كسر از حقوق) صادر مي گردد و در زمان اقدام پرونده پرسنلي شخص مورد بررسي قرار گرفته كه در صورت دارا بودن كسر مدارك جهت تكميل به ايشان اطلاع رساني مي گردد.
• كليه امور بيمه (خودرو، تكميلي دريافت مبالغ نسخ و دارو و ......) توسط شركت بيمه تجارت فردا به آدرس : خيابان كريمخان نرسيده به داروخانه 13 آبان طبقه سوم و تلفن هاي: 88827612-88828039 انجام مي پذيرد.
• تمامي واريزيها در طي سال (مزاياي غيرنقدي) از سوي شركت در زمان مربوطه پيگيري و به اطلاع كليه همكاران خواهد رسيد و نيازي به تماس عزيزان نخواهد بود.
• تمامي موارد مربوط به وام مسكن (نحوه دريافت، اقساط، مدت زمان پرداخت و .....) از شعبه مربوطه قابل پيگيري مي باشد.
در ادامه فايل شماره تماس هاي نمايندگان تهران و شهرستان آمده است:

 

بهره اي از كلام وحي

از تاريكي بسوي نور

هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ عَلَى عَبْدِهِ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لِيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَإِنَّ اللَّهَ بِكُمْ لَرَؤُوفٌ رَّحِيمٌ
"سوره الحديد, آيه 9"
او همان كسى است كه بر بنده خود آيات روشنى فرو مي ‏فرستد تا شما را از تاريكيها به سوى نور بيرون كشاند و در حقيقت ‏خدا [نسبت] به شما سخت رئوف و مهربان است.

امروز با حافظ

راهيست‌راه‌عشق‌که‌هيچش‌كناره‌نيست
آن جا جز‌ آن كه‌ جان‌بسپارند‌ چاره‌نيست
هر‌گه‌که‌دل به‌عشق‌دهي‌خوش‌دمي‌بود
در‌ کار‌خیر‌ حاجت‌ هیچ‌ استخاره‌ نیست

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (34).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت اطلاعيه