•  عید سعيد فطر مبارك

    عید سعيد فطر مبارك

  • خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

    خشكشوئي و سفيدشوئي شركت خدمات تجارت

  • سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

    سال 1403؛ جهش توليد با مشاركت مردم

پيام نوروزي مدير عامل شركت خدمات تجارت به مناسبت نوروز 1396

بهار، پیام آور عشق و موسم سرور و آشتی است، با آمدن نوروز، طبیعت ردای سبز می پوشد تا خبر پایان زمستان و آغاز روشنایی و گرما را دهد .
با نوروز، این مطلع باستانی بهار و شکوه جلوه های خدا در هستی، می توان نقبی به عالم معنا زد و راهی به رویش و سرزندگی یافت.
دگرگونی فصل ها، نمایش جلوه ای از قدرت پروردگار در حیات دوباره زمین فرصتی است تا همنوا با تحویل سال، پیام تحول در حالمان را به سوی بهترین احوال دریابیم و پس از یک سال کار و تلاش درس نو شدن، تحول، همگرایی و اعتدال را از طبیعت بیاموزیم. سالی که سپری شد با عزم و همت شما همکاران شریف، برگ زرینی بر کارنامه سراسر افتخار شرکت خدمات تجارت افزوده شد و به میمنت تقارن بهار، فصلی نو از کار و تلاش بی نظیر به ثمر نشست و در کنار تمامی فعالیت های روزمره و برنامه های جاری، اجراي برنامه ها و طرح های جدید در حوزه های مختلف به ویژه مذاكرات جهت افزايش حوزه هاي كاري شركت، اجراي طرح طبقه بندي مشاغل در تمام سطوح، جاري ساختن وام مسكن و وام قرض الحسنه مهر براي كاركنان، ايجاد امكانات گسترده رفاهي به كمك شركت آهوان و... به عنوان افتخارات شركت در این سال به یادگار ماند.
امید دارم در سایه توجهات باری تعالی و اراده محکم و آرمان های بلند شما عزیزان در سالی که پیش روی داریم مجموعه شرکت خدمات تجارت با عزم جهادی، کار و تلاش مضاعف شما همکاران ارجمند در کنار ارج نهادن به کرامت انسانی همواره سرشار از طراوت و نشاط بوده و در هر کجای میهن اسلامی که به سر می بریم با همدلی و مهربانی فصل نوینی از کار در محیطی انسانی را بیافرینیم و شاهد نقش آفرینی بیش از پیش در توسعه و رونق اقتصادی کشور عزیزمان باشیم .
تقارن ۲۹ اسفندماه، سالروز ميلاد بانوي آب و آيينه، حضرت زهراي مرضيه سلام الله عليها با نوروز باستانی فصل مبارکی را در تقویم ما ایرانیان پدید آورده است تا همراه با گرامیداشت روزهای سبز طبیعت و رستاخیز زمینی سالروز ميلاد مادر مهرباني ها را نیز گرامی بداریم .
از این رو فرصت را مغتنم شمرده با شادباش این مناسبت بزرگ، فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۳۹6 را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و سلامتی و سرافرازی را برای شما از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم .

حسين برات - مديرعامل

بهره اي از كلام وحي

لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَى جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ
سوره الحشر, آيه 21
اگر اين قرآن را بر كوهى فرو مي‏ فرستاديم يقينا آن [كوه] را از بيم خدا فروتن [و] از هم ‏پاشيده مي ‏ديدى و اين مثلها را براى مردم مي ‏زنيم باشد كه آنان بينديشند

امروز با حافظ

خرم آنروز کز این منزل ویران بروم
راحت‌جان طلبم و‌از پی‌جانان بروم
گرچه دانم که‌به‌جایی نبرد‌‌ راه‌غریب
من‌به‌بوی سرآن زلف‌پریشان بروم

اوقات شرعی

طبيعت در آينه تصوير

site (12).jpg

مجله

آیا اینترنت بانک مطمئن است؟

به‌نظر می‌رسد در 5 سال اخیر نظر مردم در استفاده از اپلیکیشن‌ها کاملا عوض شده است. با این حال، استفاده کردن یا نکردن از برنامه‌های مخصوص انجام تراکنش‌های بانکی توسط کاربران، بستگی به نوع دستگاه مورد استفاده، بانک متصل به اپلیکیشن، شبکه‌ی ارتباطی و حتی محتویات داخل گوشی افراد دارد.

ادامه مطلب...

چرا صدای ضبط‌شده‌ی ما اینقدر متفاوت احساس می شود؟!

هر که تاکنون صدای خود را شنیده، می پرسد، آیا چیزی بدتر از این می شود که آدم صدای ضبط‌شده‌ی خود را بشنود؟ یا واقعا صدای من این طوریه؟
متأسفانه پاسخ مثبت است. وقتی به صدای خود گوش می کنید، آن صدا اثری از رسانایی استخوانی با خود ندارد.

ادامه مطلب...
شما اینجا هستید: Home اخبار شرکت پيام نوروزي مدير عامل شركت خدمات تجارت به مناسبت نوروز 1396